معرفی کلاه برداران اینترنتی در رولت

خیلی ها سعی می کنند که از طریق ساختن ویدئوهای جعلی و ساختگی مردم رو تشویق کننده که رولت بازی کنند. اما در واقع آن ها این ویدئو ها را برای کازینو ها یا برای به دست آوردن بازدید کننده در یوتیوب درست کرده اند. مواظب باشید که فریب این افراد رو نخورید. من هر کدام از این ها را پیدا کنم در این وبلاگ به شما معرفی می کنم . این افرد چند دست رولت بازی می کنند و فیلم ها را ضبط می کنند اگر دست های بازی کرده موفقیت آمیز بود بعد اون رو منتشر می کنند .
بیننده های معاصر هم که تنها پول برایشان مهم است وقتی می بینند یکی توی ویدئو دارد پول در میاورد دیگه بیهوش و حواس می شوند مستقیم توی دام این افراد سقوط می کنند. یک سوال ساده از خودتان بپرسید. چرا این افراد شیوه ها و روشهای پول درآوردن شان را برای شما توی یوتیوب گذاشته اند؟ اگر شیوه های ابتدایی و مبتذلشان سود دهی داشت چرا نشستن و ویدئو ساختن. شیوه هایشان هم همه اش کپی برداری از روی یک سری سایت های انگلیسی است که چند تا تئوری ساده است و همه شان هم در همین وبلاگ من توی پست های گذشته رد شده.
چند تا این ویدئو ها اینجا است:



https://www.youtube.com/watch?v=Z2OLtzzsFrU
این ویئو و تمام ویدئوهایی که از طریق همان کانال روی یوتیوب منتشر میشه از همین دسته ویدئو ها هستند. ا


https://www.youtube.com/watch?v=XYtviHpeD-4
این هم باز یک ویدئوی دیگر که خیلی ساده لوحانه ساخته شده در واقع روش مبتذلانه ی مارتینگیل رو داره آموزش میده. نکته جالب این است که دقت کنید ببینید هر دو ویدئو دارن یک کازینو رو تبلیغ می کنند. یک کازینو که به این افراد پولی چیزی داده که بیان و براش ویدئو بسازند. روش ماتینگیل را من سال ها پیش رد کردم و دلیل شکست اش هم به شما نشان دادم.
مواظب این کلاه برداران باشد.


https://www.youtube.com/watch?v=lmb6jPm7gww
یکی دیگه از افرادی که در یوتیوب انواع و اقسام روش های برد رو معرفی میکنه البته با هدف تبلیغ برای سایت های رولت که من اینجا اسمش رو نمی خواهم ببرم. به شیوه هایی که می گه اصلا گوش نکنید. همه اش الکی و موجب باختتان میشه هر کدوم از شیوه ها رو که فکر کردید درسته همینجا کامنت بگذارید و من به راحتی با ریاضی بهتان اثبات میکنم که نمیشه.


نظرات

Unknown گفت…
بس کلا رولت بازی نکنیم بهتره
تفکر و رهایی گفت…
بله صد در صد بهتره ... چون رولت بازی کردن به معنای باختن است ... هرچی کمتر ببازید خب قطعا بهتره

پست‌های معروف از این وبلاگ

استراتژی هایی در بازی رولت

بردن سگ از ایران به انگلستان یا کشورهای اتحادیه ی اروپا

بردن در بازی رولت شیوه های جدید