مشکلات اخیر برای بردن سگ از ایران به انگلستان و دیگر کشورهای اتحادیه ی اروپا

اگر برای بردن سگ به انگلستان و دیگر کشورهای اتحادیه ی اروپا اطلاعات می خواهید در همین وب لاگ می توانید آن ها را پیدا کنید.


اخیرا یکی از آشنایان من برای آوردن سگ از ایران به لندن دچار مشکل شده بود و مشکل هم از بی اطلاعی مسئول لوفتهانزا از بعضی جزئیات است. مشکل از این قرار بود: به خاطر عدم وجود آزمایشگاه مورد تایید اتحادیه اروپا باید نمونه ی خون به یکی از آزمیشگاه های اروپا انتقال پیدا می کرده و آن ها تست را انجام می دادند. قبلا که پست دی اچ ال این کار را انجام می داد خیلی راحت خون گرفته می شد و برای یک آزمایشگاه در ترکیه ارسال می شد و تست در ترکیه انجام و نتیجه آن بر می گشت اما ظاهرا دیگر دی اچ ال خون را نمی برد (به چه دلیل ؟؟؟؟) و یک کلینیک حیوانات در فرمانیه این کار را انجام می دهد. آنها نمونه خون را می برند به یک آزمایشگاه در آلمان و من هنوز هم نفهمیدم چطور این کار را می کند اگر با پست این کار انجام میشود که باید مردم هم به آن پست دسترسی داشته باشند. شاید با کارگوی هواپیما چنین کاری انجام می دهند دراین صورت باید در آلمان هم کسی را داشته باشند که این خدمات را انجام دهد. البته مشکلی در کارشان هست و من امکان تقلب را پایین نمی دانم. زیرا یک فاصله ی زمانی یک ماه میان گرفتن نمونه خون و تاریخ انجام آزمایش وجود دارد که به هیچ عنوان قابل توجیه نیست. چطور ممکن است سرمی که از خون سگ تهیه میشود یک ماه حفظ شود؟ البته شاید هم روش هایی هست و می شود.
مشکل هم دقیقا به خاطر وجود این گپ و فاصله ی زمانی است. مسئول لوفتهانزا می گفت باید از تاریخ آزمایش سه ماه بگذرد در حالی که در تمام سایت های انگلستان و اتحادیه ی اروپا نوشته شده که باید سه ماه از زمان گرفته شدن خون گذشته باشد. پس دقت کنید که اگر مسئول لوفتانزا یا هر کس دیگری به شما گفت که از تاریخ آزمایش باید سه ماه گذشته باشد قاطعانه مخالفت کنید و مدارک را برای اثبات ارائه کنید. اگر قبول نکردند به خود سایت gov.uk ایمیل بزنید و مشکل را مطرح کنید آنها به شما جواب می دهند و ایمیل شان سند است.
اگر کسی هست که به غیر از لوفتهانزا سگ یا حیوان دیگری را به غیر از لوفتهانزا به اروپا آورده لطفا در مورد آن ایرلاین توضیح دهد که دیگران هم بتوانند از تجربیات او استفاده کنند.    

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

استراتژی هایی در بازی رولت

بردن سگ از ایران به انگلستان یا کشورهای اتحادیه ی اروپا

بردن در بازی رولت شیوه های جدید