استراتژی های بردن رولت قسمت دوم

وقتی من یک مطلب ساده در مورد استراتژی های بردن رولت نوشتم انتظار نداشتم که اینقدر مورد توجه واقع بشه. اما من تقریبا هر روز یک کامنت دریافت می کنم که یک نفر توش مدعی شده که رولت رو شکست داده. بگذارید من خیال شما را راحت کنم چنین چیزی وجود ندارد. این حرف مثل این می ماند که بگویید من یک روشی پیدا کردم که ریاضیات رو شکست بدم یا یک روشی پیدا کردم که احتمالات دیگه اونجا کار نمی کنه ... نه عزیزان این حرف ها فقط ادعاهای بی مورد است کسی نمی تونه احتمالات رو شکست بده مگر این که معجزه بکنه ... خب اگه به معجزه و این چیزها معتقد باشید آره شاید بتونید رولت رو شکست بدید. در غیر این صورت نه. 
چند نفر هم مدام ایمیل دادن که ما اثبات می کنیم که میشه مثلا بیاید بریم رولت آنلاین بازی کنیم و ما اثبات کنیم که میشه. خب سوال اول از این گروه اگه شما پیدا کردید راهش را که نکردید، چرا می خواهید هی به ما اثبات کنید که شدنی است ... اگر شما واقعا راهی پیدا کرده باشید که دیگه به کسی چیزی نمی گید می رید میشینید توی کازینو هی پول در میارید و اکانتتان را پر می کنید. هرچند کازینو ها اگر ببنند شما مدام برنده هستید خیلی راحت شما را از رفتن به کازینوشان منع می کنند مثل آب خوردن چون هیچ منع قانونی برای این کار ندارند. مسئله دوم این که شما ممکنه یک بار، دوبار موفق بشید ولی این دلیل نمیشه در بلند مدت شما بتوانید چنین کاری بکنید. هر شیوه ای هم دارید همینجا مطرح کنید تا من با احتمالات در چند دقیقه بهتون نشون بدم که به راحتی شکست می خورید. شما هیچ راه منطقی برای برد ندارید. 
تنها راهی که تا به حال اثبات شده که میشه روش حساب کرد پیدا کردن یک میز رولت است که از حالت تراز خارج شده است. در واقعیت نمی توان یک میز 100 درصد صاف و یک دست داشته باشید برای همین همیشه میز رولت به یک سمت کج شده است بعضی از قمار باز ها با track  کردن اعداد یک میز کجی و انحراف میز را پیدا می کنند. البته بگم امروزه خود کازینو هر چند ماه یک بار این اعداد را آنالیز می کنه که یک وقت این انحراف ها بوجود نیاید. ولی باز هم نمی توانند انحراف ها را کاملا بر طرف کنند اما اینقدری بر طرف می کنند که شما به راحتی نتوانید این انحراف را پیدا کنید. 
برای پیدا کردن انحراف چرخ رولت چه کار باید کرد؟  شما باید حدود 30 هزار عدد از شماره های درآمده در یک چرخ رولت را جمع آوری کنید تا بتوانید انحراف را پیدا کنید. بله 30 هزار عدد. حالا فکرش را بکنید که چقدر زمان باید صرف کنید که یک میز کج رو  پیدا کنید. تازه اگر خوششانس باشید و اون میز رو پیدا کنید. بعد باید شروع کنید روی میز کج شرط ببندید خیلی هم سریع و چون خیلی زود کازینو شما را پیدا خواهد کرد و دیگه اجازه ورود نخواهید داشت.

اما تنها راهی که میشه از طریق اون با بالاترین شانس بازی کرد این است که اعداد را دنبال کنید. یک شیوه ای هست به نام فیبوناچی به نظر من مطمين ترین شیوه است نه به این معنا که می برید حتما نه به این معنا که می توانید بدون باخت زیاد تفریح کنید و روی رولت مدام شرط ببندید و شاید مثلا گاهی مثبت هم بشوید. برای این کار باید این شیوه ی فیبوناچی را به دقت بخوانید اینجا لینک توضیحات دقیق اون هست :‌


https://foxroulette.com/article/Anti-pattern%20Roulette%20Strategy


این وبسایت نرم افزاری هم داره که کمک می کنه اعداد رو دنبال کنید و پترن ها رو دربیارید. 

نظرات

Unknown گفت…
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
‏ناشناس گفت…
سلام من روشی پیدا کردم ک هررولتی را میتوان شکست داد اما حداقل باید صد هزار یورو داشته باشی

پست‌های معروف از این وبلاگ

استراتژی هایی در بازی رولت

بردن سگ از ایران به انگلستان یا کشورهای اتحادیه ی اروپا

بردن در بازی رولت شیوه های جدید